.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دریغ از یک تبریک خشک و خالی ؛
باشگاه نساجی: کسی به داد ما نمی‌رسد / رفتارهای نامهربانانه، هر سرمایه‌گذاری را دلسرد می کند !
شمال نیوز : در حالی که وعده‌هایی که از جانب مسئولان استانی درخصوص محل تمرین و اقامت داده شده، وعده‌هایی بوده که به باشگاه نساجی داده‌اند، نه شخص صنیعی‌فر و حدادیان!....
باشگاه نساجی: کسی به داد ما نمی‌رسد / رفتارهای نامهربانانه، هر سرمایه‌گذاری را دلسرد می کند !

شمال نیوز: باشگاه نساجی با انتشار پیامی از ادامه نامهربانی‌های مسئولان مازندران انتقاد کرد.


به گزارش شمال نیوز به نقل ازسایت باشگاه نساجی مازندران، با توجه به اینکه چند روز از تغییر مالکیت باشگاه نساجی مازندران می‌گذرد و محمدعلی قنبری از سوی مالک به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار باشگاه معرفی شده است، اما هنوز مسئولان مازندران خصوصاً مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت فوتبال مازندران به خود اجازه ندادند تا جویای احوال مدیریت جدید باشند.

 

ظاهرا مسئولان مازندران با واگذاری باشگاه توسط صنیعی‌فر و حدادیان به مالک جدید اژدری، خیال‌شان جمع شده و همه مشکلات موجود بر سر راه بخش خصوصی را رفع‌شده می‌دانند.

 

در حالی که وعده‌هایی که از جانب مسئولان استانی درخصوص محل تمرین و اقامت داده شده، وعده‌هایی بوده که به باشگاه نساجی داده‌اند، نه شخص صنیعی‌فر و حدادیان!

 

مالکان سابق باشگاه درخواست شخصی از مسئولان نداشته‌اند بلکه مطالبه آنها برای منافع باشگاه بود اما خیلی زود مسئولان استانی همه وعده‌های خود را فراموش کرده‌اند و حاضر نشده‌اند حتی یک تبریک و خوش‌آمدباد خشک و خالی نیز به مدیریت جدید بگویند.

 

باید قبول کرد که با این رفتارهای نامهربانانه، هر سرمایه‌گذاری وارد باشگاه نساجی شود، روند دلسرد شدنش به کسری از زمان هم نخواهد کشید.

 

متاسفانه پس از نابودی سلسله‌وار تیم‌های قدرتمند مازندرانی در سال‌ها و دهه‌های اخیر (شموشک نوشهر، ایرسوتر نوشهر، خزر محمودآباد، دریای بابل، صنعت نفت قائمشهر، سایپاشمال قائمشهر، شهرداری ساری، صنعت ساری، نوژن ساری، بهپاک بهشهر و بلاتکلیفی خونه‌به‌خونه بابل)، این‌بار نوبت به نساجی رسیده تا با بی‌درایتی مسئولان به ورطه نابودی کشانده شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.